מוזיאון בערבית – متحف بالعربي

מַתְחַף בִּלְעַרַבִּי (מוזיאון בערבית)
מפגשים במוזיאון לאמנות עכשווית בשפה הערבית

מוז"ה – אגף החינוך של מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית, מרחיבה את פעילותה ומציעה תכנית מפגשים חדשה לתלמידי בתי-ספר ערביים. התכנית מועברת בשפה הערבית על ידי מדריכי צוות מוז"ה והיא כוללת מפגש בתערוכות המוזיאון וסדנה מעשית.

המפגש עם יצירות אמנות מקוריות במוזיאון מהווה התנסות וחוויה ייחודיות. יצירות של אמנים.יות שונים.ות מביאות מגוון קולות ועיסוקים הקשורים בחיי היומיום, בעבר ובעתיד, וכן בעולמות של דמיון ופנטסיה. מפגש דיאלוגי קבוצתי במוזיאון מזמן שיח פתוח שאינו מבוסס בהכרח על ידע קודם בתחום ספציפי והוא תמיד נכון בהקשרים שנוצרים. שיח על ובאמצעות אמנות מעודד חשיבה ביקורתית ומתרגל כישורים אישיים ובין־אישיים בסביבה חיובית ובטוחה. שילוב השיח והפעילויות בתערוכות יחד עם התנסות מעשית בסדנה פונה אל החושים השונים ואל אופנים מגוונים בהם אנו לומדים ומתפתחים, ובכך מאפשר ביטוי עצמי ודרכים חדשות לעיבוד רעיונות ומחשבות כאינדיבידואלים וכחלק מקבוצה.

התכנית מַתְחַף בִּלְעַרַבִּי (מוזיאון בערבית) כוללת מפגשים מותאמים לקבוצות ולגילים השונים- מבתי"ס יסודיים ועד לתיכונים. כל מפגש מורכב מפעילות בתערוכות המוזיאון בשילוב סדנת אמנות ייחודית בהשראת התערוכות. התכנית תתחיל לפעול בשנת הלימודים תשפ"ג (2023-2022) בתמיכת קרן גולדרייך.

לפרטים, לבירורים ולתיאום ביקור, נא ליצור קשר עם רכזת התוכנית סלמא סמארה
במייל: muzabilarabi@gmail.com
או בטלפון: 09-9500762 בימי רביעי וחמישי בין השעות 8:00-13:00

 

 

לעמוד התכנית בשפה הערבית – לחצו כאן >