מפגש בתערוכה חמישה מבטים חוזרים

מפגש בתערוכה חמישה מבטים חוזרים

מפגש עם האוצרת והאמנים

יום שבת, 13 ביוני 2026, בשעה 12:30

הצטרפו אלינו למפגש בתערוכה עם האמניות והאמנים
נגה אור־ים, ליז מאר, יובל נאור, אולגה סטדניוק וחן פלמנבאום
והאוצרת ענבל ראובן.

דמי השתתפות: 20 ש"ח
(לאזרחים ותיקים 10 ש"ח)

הכרטיס כולל כניסה לתערוכה

משך השיח: כ 45 דק'

יש לרכוש כרטיסים מראש, מספר המקומות מוגבל
*צילום: ינון כלפון

 






    קראתי ואני מסכים/ה למדיניות הפרטיות של האתר

    מדיניות פרטיות

    אנו משתמשים בעוגיות לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית הגלישה וניתוח השימוש באתר.
בלחיצה על “אישור” הינכם מסכימים לשימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו.