סדנת אסמבלז' חד פעמית | אמנית אורחת ליהי שני

סדנת אסמבלז' חד פעמית | אמנית אורחת ליהי שני

מבוגרים מעל גיל 18 | מיוחד במוז"ה בחול המועד פסח

יום שני, 10 באפריל 2023, בשעה 19:00-21:30

האמנית ליהי שני, יוצרת רב תחומית, המרבה להשתמש במחווה ככלי יצירה, תתארח במוז"ה להדרכת סדנה בטכניקת אסמבלז'.

הסדנה, בת שעתיים וחצי תתמקד בפעולת המחווה [הומאז'] לדימויים ויצירות אמנות מוכרות.

מחווה באמנות היא ביטוי הוקרה ליצירה של אמן.ית, בדרך כלל באמצעות רמז ברור, שימוש ברעיון, בתוכן, או אפילו בגישה, המופיעים ביצירה המקורית ומאומצים ביצירה של נותני המחווה.

האסמבלז' היא טכניקה אמנותית בה יוצרים אובייקט תלת-מימדי, מחיבור של חפצים שונים. בסדנה נעסוק ביצירה חופשית של אסמבלז' תבליט באמצעות אובייקטים תלת מימדיים וחומרים נוספים.

תהליך היצירה בסדנה, יתחיל מבחירת עבודת האמנות לפעולת המחווה וממנה נצא לתהליך של חיבור, עיטוף, הדבקה וצביעה ליצירת עבודת אסמבלז' אישית.

הסדנה מזמינה יוצרים ויוצרות [החל מגיל 18] המעוניינים להתנסות בחוויה שמציעה מחקר חומרי וחזותי, גילוי ויצירה משוחררת.

יחכו לכם בסדנה מגוון חומרים ומבחר העתקים של יצירות אמנות מוכרות ואתם מוזמנים להביא העתק של יצירה שאתם אוהבים וחומרים שישתלבו בעבודה.

 

ליהי שני ילידת 1990, אמנית רב תחומית חיה ויוצרת בהרצליה. סיימה בהצטיינות בשנת 2016 לימודי תואר ראשון – באמנות והוראה בפקולטה לאמנות "המדרשה". מרבה להשתמש במחווה ככלי יצירה ובכך מתכתבת עם אמנים שונים ויצירות מתולדות האמנות, תוך שימוש בחומרי רדי מייד ומוצרי צריכה. שני, מערבבת גבוה ונמוך בפלטת צבעים עזה, נעזרת בחוש הומור ומייצרת אובייקטים מתריסים המפגישים תרבויות צריכה שונות. עבודותיה הוצגו במוזיאונים ובגלריות בארץ ובעולם.

 

דימוי: ליהי שני