בתערוכה מוצגות כמה מן המצלמות שיצר חיים לוסקי ולצידן דימויים שנוצרו באמצעותן. את המצלמות הראשונות יצר לוסקי ב-1975 בזמן שלמד פיסול ופילוסופיה בפריז. עבודתו על המצלמות נעצרה בראשית שנות ה-80 עקב ההתנגדות הטוטלית לעיסוק בצילום בקהילת האמנות, שנשלטה אז על-ידי הלך הרוח של 'דלות החומר'. בראשית שנות ה-90, עם התחדשות הענין בצילום המושגי, חזר לייצר מצלמות. לוסקי מימש סקיצה מ-1978 למצלמת צפון-דרום-מזרח-מערב ויצר את המצלמה האופקית.

אנו משתמשים בעוגיות לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית הגלישה וניתוח השימוש באתר. בלחיצה על “אישור” הינכם מסכימים לשימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו.