• רוברט מילי

    רוברט מילי

    השחקנית הראשית בתצלומיו ובסרטיו הקצרצרים של רוברט מילי היא אמא שלו. אשה כבת שישים, 'שמורה' היטב, מאופרת בשכבת מייק-אפ עבה, חובשת פיאה נוכרית פרועה וצעקנית,

    read more >>
  • ערן שקין

    ערן שקין

    סדרת פסלים של "הומלסים" המפוזרים במקומות שונים במוזיאון, עומדים יושבים או שוכבים ומהווים אמירה אילמת על מצבה של החברה הישראלית. ערן בוחר לאסוף בגדים משומשים שהושארו

    read more >>
  • סימה מאיר

    סימה מאיר

    סימה מאיר, ישושום *, 2003, ציור בארטליין על דלתות מטבח ישנות מפורמייקה בסדרת העבודות ישושום מופיעים ציורי-פסיפס מתוך צילומי רצפות פסיפס שנמצאו בחפירות ארכיאולוגיות:

    read more >>
  • מירב הימן

    מירב הימן

    "לפרויקט אמנותי בווידאו דרושים אנשים, זוגות או משפחות לארוחה מצולמת", זה היה נוסח המודעה שפרסמה מירב הימן בעיתון ובאינטרנט לקראת התערוכה הנוכחית. אחרי

    read more >>
  • יעקב רכטר

    יעקב רכטר

    יעקב רכטר הוא אחד מחשובי האדריכלים הישראלים. איכות יצירתו, היקפה ונוכחותה בחיינו כמעט חסרות תקדים. הקריירה האדריכלית שלו שזורה בהיסטוריה של מדינת ישראל,

    read more >>
  • יעל ברתנא

    יעל ברתנא

    ג'יפ לבן ממוקם באופן לא נוח בזווית של 45 מעלות על גבעה חולית כנגד תפאורת רקע של ים כחול, זהו שוט הפתיחה של Kings of the Hill, עבודת הוידיאו החדשה של יעל ברתנא

    read more >>
  • טלי בן בסט

    טלי בן בסט

    המשכן המרוקן עבודות הצילום גדולות הממדים של טל בן בסט מסתפקות במינימום ההכרחי כדי לתאר מקומות ואתרים בהם שוכנת ריקנות מנטלית. חללי המגורים הפרטיים והאתרים

    read more >>
  • דוד עדיקא

    דוד עדיקא

    ששה פסלונים – פיל, ג'ירפה, קרנף, צבי, דמות איש ודמות אישה – פיגורות זעירות המגולפות ביד אומן מעץ בהיר וצבועות בגווני חום ושחור כהים. שפת הפיסול שלהם היא "גסה"

    read more >>
  • גיא בן-נר

    גיא בן-נר

    הסרט עוקב אחר משפחת יענים הנודדת למקום מחיה חדש, ממש כמו העתק התפור למידות תוכניות הטבע של ה- BBC (לדוגמא), ומספר סיפור מלודרמתי, עדין, אודות אפרוחית היען, הילדה הבכורה, קנאתה באחיה הגוזל שרק נולד, ומערכת היחסים הרגשית במשפחה, הגואה כתוצאה מכך.

    read more >>
  • בלו-סימיון פיינרו

    בלו-סימיון פיינרו

    במציאות יומיומית קרועה ושסועה של מלחמה ופיגועים כשמנגד ניסיון למצוא מוצא לארץ אחת לשני עמים. נשאלת השאלה: האם זו מציאות מתמשכת יותר מחמישים שנה או פרק שונה וחדש, שנפתח למאה חדשה? על רקע שאלות של "מי אנחנו?" ו"מה היחס למקום הזה?" מנסה פיינרו לשמור על התבוננות מתמשכת בנעשה

    read more >>